Welke goederen zijn welkom ?

Velen van u weten al de weg naar ons inzamelpunt aan de Marcus Samuelstraat 32 A [tussen huisnummer 32 en 34 het pad in].

Welkom is: bruikbare [schone] kleding, dekens, dekbedden en ander beddengoed zoals lakens, slopen en spreien, bij voorkeur verpakt in stevige plasticzakken. Ook zijn medicijnen, medicinale voeding, verbandmiddelen en incontinentie materiaal veel gevraagde artikelen. Wij zijn elke maandagavond geopend van 18.30 uur tot 20.00 uur. Op overige tijden staan er ook twee containers bij de ingang van het gebouw waar u uw goederen in kunt deponeren. Mocht het teveel zijn dan komen we het bij u halen.

Heeft u bruikbare goederen als huisraad, meubelen, koelkasten, fornuizen, wasmachines, drogers, matrassen [uiteraard in goede staat], dan kunt u ons bellen. Ook kunt ons bellen als u twijfels heeft of de goederen wel geschikt zijn voor transport naar Roemenie, Hongarije of de Oekraine.

BESTUURSLEDEN [Afdeling Enter]

Dick Bosch   [Rijssen]         06-41222418                                  Jan Pluimers [Goor] 0547-276549

Herman ten Brinke [Enter]  0547-383524                                  Henk vd Riet [Enter] 0547-383305

Jan Draaijer   [Rijssen]       06-20069338

Rian Huisken [Wierden]     e-mail: rianhuisken@hotmail.com

Uiteraard geldt het bovenstaande ook voor de Stichting Oost Europa afdeling Wierden. Kijk voor adressen onder Wie zijn wij/Wierden.