
Na corona konden we eindelijk weer met ons humanitair hulptransport naar Oost-Europa. Nuttig maar ook heel gezellig een week onderweg met ons team van 4 mannen, dat zo al jaren samen reist: Klaas Brinkman, Johan Harbers, Herman Gulink en Henk Velten. Onder andere met kleding voor Carei in Roemenie. Maar ons trieste hoofddoel is nu een opvang van Oekraiense vluchtelingen in Brasov, midden in Roemenie. Voornamelijk moeders met kleine kinderen, waarvan de mannen werken, vechten ..of voorgoed moesten achterblijven in Oekraine.
Het was goed om zo weer een klein beetje te kunnen bijdragen aan hulp voor onze medemensen in moeilijke omstandigheden. De ontvangers zijn altijd dankbaar!





